ترفندهای هوشمندانه طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر دکور منزل

10 / 10
از 1 کاربر

در پست قبل به چند ترفند هوشمندانه طراحی داخلی برای دگرگون کردن دکوراسیون منزل اشاره شد. در ادامه این مطلب به چند ترفند کاربردی دیگر میپردازیم که امیدواریم برای تغییر دکور خانه شما مفید باشد.

-        کاور کردن بعضی چیزها با روکش قابل تعویض یک مقدار راحت­تر است. روکش های قابل تعویض اغلب مورد سرزنش قرار می گیرند اما آنها به راستی چیزهای عجیبی هستند آنها می توانند به عنوان وسیله ای برای تغییر دکوراسیون منزل جهت نشان دادن فصلها باشند. این پوشش ها به راحتی حذف می شوند و به شما این امکان را می دهند تا ظاهر خیره کننده ای داشته باشید بدون آنکه به طور مداوم نگران افراد کثیف یا ریختن چیزی روی مبلمان خود باشید. کاورهای قابل تعویض برای اتاق هایی که بچه ها از آنها استفاده می کنند گزینه ایده آلی برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشند . در بالا کاور قابل تعویض سفید مبلها گاه به گاه احساس راحتی، زیبایی و پیچیدگی می دهند.

-        استفاده از سبدهای حصیری در طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

سبد های حصیری از اقتصادی ترین و زیباترین روش ها جهت انبار کردن وسایل در هر اتاقی می باشند. سبد می­تواند برای ذخیره و نمایش کتاب ها، مجلات معماری و دکوراسیون، اسباب بازی ها، حوله ها و پتو استفاده شود. روی کانتر آشپزخانه دو عدد سبد حصیری کوچک قرار دهید تا هم جلوه زیبایی داشته باشند و هم میوه و سبزیجات را در آنها نگهداری کنید.

-        استفاده از هرآنچه که در حال حاضر برای تزیین دارید

دکوراسیون منزل

همه ما داخل دارایی هایمان یک سری اقلام  وجود دارد که شاید داخل جعبه هایی بسته بندی شده باشند و ما هیچ گاه به آنها نگاه دوباره نینداخته ایم. خانه شما به لوازم تزیینی نیاز دارد. به جای اینکه به مغازه بروید خوب نگاه کنید و ببینید که در حال حاضر شما چه چیزهایی دارید. سینی های چوبی، اکریلیک، آهنی یا نقره ای می توانند بالای قفسه های مسافرت، گاری چایی، صندوق، میز کنار تخت خواب و میز قهوه خوری جهت افزایش بافت و ابعاد قرار بگیرند. شمع ها را روی آنها بچینید، قابها و کتابها را بالای آنها قرار دهید. بشقاب ها می توانند آویزان شوند تا یک دیوار عجیب و هنری به وجود آورند. زیبایی هنری بکار رفته در کتاب کودکان می شود قاب گرفته شود و در مهد کودک ها و اتاقهای کودکان آویزان شوند. شما از اینکه با چیزهایی که در حال حاضر دارید چه کارهایی در طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان می توانید انجام دهید شگفت زده خواهید شد.

-        یک آویز نگهدارنده قابلمه به آشپزخانه تان اضافه کنید

طراحی دکوراسیون داخلی

 آشپزخانه ها گرم و دعوت کننده هستند. ما زمان زیادی از وقتمان را در آشپزخانه می گذرانیم چه شامل آماده کردن و یا سرو کردن وعده های غذایی باشد چه پذیرایی. قفسه آویز قابلمه یک دکور زیبا است. به نظر می رسد آشپزخانه ها در استفاده مداوم هستند و یک قفسه پلاستیکی آویزان قطعا باعث می شود این موضوع را احساس را کنید. به علاوه خیلی شگفت انگیز به نظر می رسد ( سبک ها و اندازه های قابل دسترس وجود دارد) به علاوه فضای کابین زیر آن آزاد میشود تا بتوان وسایل دیگر را انبار کرد. بندرت کسی از اینکه فضای زیاد جهت انبار کردن داشته باشد شکایت کرده است.

-        سبز باش

طراحی دکوراسیون داخلی

گیاهان را به فضای زندگی و دکوراسیون منزل اضافه کنید. آنها را در هر اتاقی قرار دهید؛ کوچک یا بزرگ، کم یا زیاد. گیاهان ارزانترین راه جهت آبجکت گذاری فضای شما و اضافه کردن رنگ و بافت می باشند. گیاهان نه تنها زیبا هستند بلکه اکثر آنها می توانند هوای خانگی را تمیز و رطوبت را متعادل کنند. آنها می توانند آلاینده ها را جذب کنند و گازهای مضر هوا را از بین ببرند. نباید هیچ خانه بدون این گیاهان شگفت انگیز باشد.

مطلب مرتبط: جنگل گرمسیری ؛ طراحی دکوراسیون داخلی کافه ای زیبا در ویتنام

-        کتابخانه خود را رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری کنید

طراحی دکوراسیون داخلی

رنگ فوری زدن باعث روشن شدن و دادن انرژی دوباره به هر اتاقی می شود! این خیلی حیرت آور است که بعضی موارد خیلی ساده مثل نقاشی کردن رنگارنگ می تواند باعث آوردن انرژی و دگرگونی سریع فضای شما شود. شاید ارزانترین و ساده ترین راه برای دگرگون کردن یک فضا این است که یک جای دور از انتظار را رنگ کنید . کتابخانه ها بهترین مکان جهت شروع می باشند به این دلیل که شما نیاز دارید که یک مساحت بزرگ را رنگ کنید. مکانهای جالب دیگر جهت رنگ زدن متواند : تاقچه بالای شومینه ها، داخل کمدها، راهروها و سقفها باشند.

-        استفاده کردن از قالیچه ها جهت نرم کردن کفهایی با چوب سخت

طراحی دکوراسیون داخلی

پهن کردن قالیچه به فضای زندگی شما گرما، بافت، رنگ و شخصیت می دهد. کفپوشهای سخت چوبی بسیار زیبا و راحت برای نگه داشتن هستند اما آنها راحتی را که قالیچه ها می دهند را ندارند مخصوصا در ماه های سرد سال.

قالیچه ها می توانند جذابیت و عملکرد را به فضای زندگی شما اضافه کنند. از الگوهای متفاوت و مختلف و پارچه های گوناگون با هم استفاده کنید تا شخصیت خود را به نمایش بگذارید. یا چندین قالیچه با الگوها و پارچه های مشابه، یا بافتهای متفاوت اما با رنگهای مشابه. احتمالات بی پایان هستند. شما می توانید قالیچه های خود را تغییر دهید تا نشان دهنده فصلها باشند از پارچه و رنگ های گرم جهت ماه های سرد و رنگ های روشن برای روزهای سرد سال. تعداد زیادی قالیچه کتانی قابل شستشو وجود دارد که برای اتاق بچه ها مناسب می باشند. دیگر  دلیلی وجود ندارد که  خانه هایی که در آن بچه های جوان وجود دارند زیبا نباشند.

مطلب مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی خانه ای در سنگاپور

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :