دفتر فروش زرد رنگ پیش ساخته در سایت پروژه ساختمانی

10 / 10
از 1 کاربر

معمار : مشاور flxbl

مکان : گوجارات ، هند

مساحت : 1400 فوت مربع

سال انجام پروژه : 2017

باجه فروش زرد رنگ به عنوان دفتر اداری برای یک پروژه ساختمانی در احمد آباد عمل می کند.

این ساختمان مثل یک وسیله تجاری متمایز طراحی شده است تا با طراحی و نصب قابل حمل خود بتواند به پروژه معماری رسیدگی کند.

ماهیت ساختمان بصورت موقتی می باشد و می تواند برچیده و در یک سایت و پروژه دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

دفتر فروش زرد رنگ الگوهای مرسوم ساختمانهای با بودجه کم، نازیبا و پروژه های موقت در هند که همیشه بعد از استفاده تخریب می شوند را به چالش می کشد. ساختمان به عنوان یک فضای انعطاف پذیر، قال استفاده مجدد و قابل تبدیل طراحی شده است، باجه فروش زرد رنگ مشکل هدر رفت زمان، هزینه، متریال و انرژی را حل می کند و راه حل زیبا و پایداری را برای ساختمانهای موقت ارائه می دهد.

در توضیح جزییات معماری و دکوراسیون این باجه فروش باید گفت که این ساختمان قابل حمل از دو مکعب مستطیل اصلی تشکیل شده است. یکی از مکعب ها اتاق برنامه ریزی بوده و مکعب زرد رنگ و باریک به عنوان باکس پله و ارتباط دهنده با طبقه بالا می باشد. باکس اولی و اصلی روی زمین قراردارد و شامل قسمتی با دکوراسیون اداری بوده و باکس دوم که جعبه نورانی  نام دارد وظیفه هدایت به قسمت اجرایی را بر عهده دارد.

ساختمان توسط کانتینرها و یونیت های پیش ساخته و انعطاف پذیر ساخته شده است که هم قابل تغییر و هم قابل انتقال هستند و نصب و راه اندازی آنها به راحتی انجام می شود. قطعات پیش ساخته در کارخانه سر هم شده و به محل آورده میشوند و توسط جرثقیل در مکان مناسب جایگذاری می گردند و پس از اتمام پروژه یونیت ها متوانند جابجا شده و در پروژه دیگری نصب گردند.

این سبک باعث می شود با کمترین تاثیر مخرب بر محیط زیست یک ساختمان را بارها و بارها جابجا، احیا و دوباره استفاده کنید. یونیتها به قدری انعطاف پذیر طراحی میشوند که از آنها بتوان در هر پروژه ای استفاده کرد.

زمان صرف شده برای ساخت اینگونه یونیتها تنها یک چهارم زمانی ست که صرف ساخت یونیتهای متعارف در سایت پروژه های ساختمانی میشود.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون دفتر کار آینده، ساختمان بنا شده با چاپ 3 بعدی

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

کپی از مطالب تنها با درج لینک سایت شاه توت مجاز میباشد.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :