طراحی دکوراسیون داخلی کافه "Black&Milk" در اوکراین

10 / 10
از 1 کاربر

معمار: Ponomarenko Bureau 

مکان: خارکف، اوکراین

مساحت: 180 مترمربع

سال انجام پروژه: 2020

 طراحی دکوراسیون داخلی کافه

کافه "Black&Milk" جاییست که هندسه سخت یا در اصطلاح نمادین (سیاه) با (شیر) به معنای نمادین بی قید، صاف، براق و سفید ترکیب می شود، جایی که باریستا و فولاد ضد زنگ مسئولیت حرفه ای بودن را به عهده دارند و گروههایی پیرامون همه اینها شکل می گیرد. جایی که می توانید در یک کافه بنشینید و به طور تصادفی یک مکالمه را شروع کنید زیرا در همان میزی نشسته اید که در کل فضا نفوذ کرده است.

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

روند طراحی دکوراسیون کافه :

"Black&Milk"  یعنی نام این قهوه خانه تشکیل شده از سه عنصر است: Black به معنی سیاه؛ سختگیرانه، تجاری، شفاف، حرفه ای، در کیفیت. Milk به معنی شیر؛ خالص، دست نخورده، سفید، براق، بازیگوش نمادی از دوران کودکی. & به معنای به علاوه. این سه مفهوم با هم متحد می شوند و جامعه ای را در اطراف خود ایجاد می کنند.

با یک لوله شیشه ای پر شده از شیر طرح های مختلفی از دکوراسیون داخلی کافه را روی شیشه نقاشی کرده ایم. یکی از طرح هایی که به همراه مشتریانمان انتخاب کردیم و آن را نهایی کردیم، الهام گرفته و ترسیم شده از ایده میز کاری حرفه ای از جنس فولاد ضد زنگ در ترکیب با سفیدی شیر بوده است.

 طراحی دکوراسیون داخلی کافه

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

طراحی دکوراسیون داخلی به گونه ای سازماندهی شده است که صف قهوه می تواند دور کانتر تشکیل شود، زوج ها می توانند بیایند و مقابل یکدیگر بنشینند، همچنین صندلیهایی مشرف به پنجره برای نشستن وجود دارد. علاوه بر این طراحی خاص میز یکپارچه این موقعیت را فراهم میکند که اعضای یک شرکت بزرگ بتوانند دایره وار دور هم جمع شوند. از آینه ای که نوار ال ای دی به دور آن نصب شده یک کمربند برجسته ساختیم که به پایین و بالا می تابد و به این ترتیب نور اصلی کافی شاپ تامین میشود. آینه مخصوصاً پایینتر از سطح صورت نصب شده است تا افراد بتوانند بدون دیدن چهره خود کارشان را انجام دهند. ارتفاع میز طوری انتخاب شده که نشستن راحت باشد. ارتفاع میز برای نوشیدن قهوه و کار با لپ تاپ مناسب است.

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

در قسمت سقف کافه یک فضای باز بدون دیوار برای نشستن طراحی شده که اطراف آن با اسکلتی از میله های فولادی احاطه شده است و سقفی از جنس پارچه ضد آب دارد.

در محوطه حیاط کافی شاپ نیز میز و صندلی برای نشستن مشتریان طراحی و چیده شده و برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب و دلنشین است.

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

کپی از مطالب تنها با درج لینک سایت شاه توت مجاز میباشد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :