دکوراسیون داخلی کافه آتلیه L در رومانی

10 / 10
از 1 کاربر

کافی‌شاپ اصیلی به نام کافه آتلیه L، واقع در کلوژ-نپوکا، دومین شهر پرجمعیت در رومانی (که اغلب به نام کلوژ شناخته می شود)، به طور روزانه بازدیدکنندگان بسیاری را به منظور اظهار امتنان از طراحی منحصر به فرد و جالب فضای دکوراسیون داخلی‌ اش جذب می کند. در اینجا توصیفی از سوی توسعه دهندگان پروژه آورده می شود: «ایده‌ی برنامه ریزی از چیزی ساده آغاز شد: نیاز به فضایی برای تاثیرگذاری بر حالت ظریفی از ادراک، این نوع ادراک تنها به شیوه ای فرهنگی قابل گسترش است.»

دکوراسیون داخلی

بنابراین فضایی به منظور ترویج و حفظ فرهنگ تعبیه شده است. این ایده حاصل دو مفهوم در همگرایی دو تیم، یعنی ماریوس بوکان، ولاد پل، جورج موسویا در یک سو، و دن پل، بوگدان گوتیا و تیبریو بوکار در سوی دیگر بود.

تیم دوم طراحی داخلی از سه نفر دانشجوی معماری تشکیل شده بود، که تمرکز اصلی آنها بر مفهوم زبانِ فضا به دنبال گسترش لینکی واضح بین فضا و هویت بود. این مفهوم ایده‌ی تیم اول برای استقرار کافه فرهنگی در منطقه شهری کلوژ را تثبیت کرد.

دکوراسیون داخلی

در نهایت کلاژ مقوایی کافه-فرهنگ عنصری بود که محل واقع در خیابان Memorandumului کلوژ را توصیف می‌کرد. پس از چند ماه کار، در روز 13 مه 2010 بازگشایی رسمی کافه انجام شد.

کار با داوطلبان برای بررسی تنش تلاش موثر و برای جو ایجاد شده توسط آنها، برای حال و هوای ورودی به آتلیه و وضعیت خوب آن مفید بود. اگر چه اینجا محلی با دکوراسیون داخلی و مبلمان «متفاوت» است، ما در واقع هر روز چیزهای کوچکی که منجر به نزدیک تر شدنمان می‌شود، جشن می‌گیریم.

دکوراسیون داخلی

در نزدیکی کافه، طرحی فرهنگی شامل: کارگاه های آموزشی، نمایشگاه‌های پرتره و کاریکاتور و عکس، کنسرت ها، تئاتر ارائه کردیم که بخشی از ارتباط بین فضا و هویت بود و با الهام‌بخشی از کلاژهای مقوایی و کافه ارتقا می‌یافت.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :