دکوراسیون داخلی یک خانه کوچک شهری در سوئد

10 / 10
از 1 کاربر

معمار سوئدی، الدین اسکارسون، یک خانه شهری در لاندسکرونای سوئد ساخته و طراحی داخلی کرده است. سایت های شبکه ای باریک در میان ساختمان های بسیار قدیمی همسایه در لاندسکرونا قرار گرفته است که از اواسط قرن 20 خالی بوده و در پشت حصارهای چوبی مخفی شده است. این سایت تنها با 5 متر عرض که مساحتی کمتر از 75 متر مربع دارد، مسیرهای مستقیم به ساختمان های مجاور را کاهش داده است اما خیابان با ساختمان هایی متفاوت از نظر ارتفاع، اندازه ، سن، کاربری و متریال به کار رفته در نمای آنها، پوشیده شده است. در ردیف پشت ساختمان جهانی رنگارنگ از حیاط خلوت، دیوارهای آجری، سایبان، و پوشش گیاهی  است. ما این مکان با مقیاس متوسط که به طور طبیعی از گیاهان پوشیده شده را پیدا کردیم.

ابداعات مربوط به محیط اطراف در مقیاس، تناسب و روش ریتم تاسیس ساختمان با ارتفاع بلند وکوتاه در خیابان می افزاید. طراحی پله ای دیوارها (جای کلاغ)  با آرایش سه گوش در انتهای خیابان یک ویژگی تاریخی مهم بشمار می رود. با این وجود، هدف ما ایجاد یک تضاد، برای بیان وضوح ذاتی و مهمتر از آن جذابیت برجسته محیط اطراف و فضای دکوراسیون داخلی است. مشتریان ما، دو مرد هستند که عاشق هنر  و رفتن به کافه در شهر نزدیک می باشند، و برای حضور مداوم در این مکان برنامه ریزی بسیار خوبی دارند. آنها ممکن ها را در این شهر کوچک، فراتر از مشکلات مالی و اجتماعی  فعلی آن می بینند.

دکوراسیون داخلی

توسعه اجزای فشرده، ارتفاع سقف غیر متعارف و طبقه همکفی برابر با سطح خیابان، برابرسازی 3 طبقه در یک حجم تراز با پشت بام همسایه ها را، مجاز کرده است. فضای دکوراسیون منزل شامل یک فضای واحد و آرام، با 3 جزء فولادی تقسیم شده است. این دهانه که به عرض کل خانه است به فضاهای داخلی آشپزخانه، غذاخوری، نشیمن، کتابخانه، تخت خواب، حمام، و یک تراس پشت بام  تقسیم شده است. محیط کاری خانه برای گسترش تبادلات هنری در حال توسعه، در طول حیاط خلوت کوچک جداگانه قرار گرفته است. فضاهای مکانیکی و خدماتی در گوشه ای از ورودیِ سمت خیابان قرار دارد.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

قصد ما استفاده از مفاهیم کوچک برای توسعه مجموعه ای از تجارب فضایی متنوع، در این پروژه واقعا کوچک است. تقسیم بندی تنها با هدف یک توالی غیر حداقلی و پر جنب و جوش از فضاها، سوله ها، فضای دکوراسیون داخلی و بیرونی محدود و با روح، نماهای افقی و عمودی موثر به شکل نمایش مشخصی از سایت است. اتاق داخلی پیوسته به کوچه و یا خیابان، به سمت وسط بلوک، و به آسمان بالا، راه دارد.

دکوراسیون منزل

دسترسی به تمام دستورالعملها، تولیدی یکپارچه و شفاف ایجاد میکند. همه نماها به طور مساوی به کار گرفته شده، نمایش فضای دکوراسیون داخلی و تامین چشم انداز مناسب از طریق ایجاد ویوی  مشابه بدون توجه به این که در کجای ساختمان قرار گرفته است. نمای همسایگی بسته است، اما چیزی عمیقی در مورد بساوایی ، جزئیات و تزئینات در این دکوراسیون منزل وجود دارد. ما می خواهیم با فضای خارجی و خیابان سهیم شویم، باایجاد یک مرز بی رنگ میان حوزه خصوصی به وسیله ی مصنوعات هنری، مبلمان، گیاهان، و تراس های پاسیو با حضور انسانی و توجه و مراقبت از آنها.

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :