دکوراسیون فروشگاه زارا هنگ کنگ

10 / 10
از 1 کاربر

این مطلب در مورد دکوراسیون فروشگاه زارا واقع در هنگ کنگ است، که در طول زمان به یک منطقه بین المللی تبدیل شد که ترکیبی از فرهنگ شرقی و اروپایی را دارا می باشد.

زارا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های این ناحیه بود که با هدف ایجاد فضایی بی زمان در برابر چهره پر هیاهوی خیابان و با دکوراسیون مغازه و ویترین متفاوت و در کنار صدها ویترین، نوشته ها و لامپ های نئونی آن توجه عموم را جلب می کرد .

دکوراسیون-مغازه-زارا

دکوراسیون داخلی فروشگاه با چهره ای سفید خود را به شهر نشان می دهد که متریال به کار رفته در آن، به شهر گرما می بخشد. هرچند که به واسطه نوری که در طول روز به داخل فروشگاه سرازیر می شود ظاهر آن مخدوش به نظر می رسد.

نمای ساختمان برای ایجاد توالی فضاهای پر و خالی مشبک است که محفظه مرکزی فروشگاه را به خیابان مرتبط می کند.یک واسطه، یک فیلتر که فضای درونی و بیرونی را یکی می کند و دیالوگی بین فروشگاه و شهر ایجاد می کند.

دکوراسیون-مغازه-زارا

طراحی دکوراسیون داخلی یک فضای کاربردی در درجه اول اهمیت قرار داشت. فضا باید به گونه ای می بود که باعث ایجاد بزرگنمایی میشد. بنابراین طراحی سقف و کف سالن به گونه ای بود که توهم یک فضای بزرگتر را در بیننده ایجاد کند.

دکوراسیون-مغازه-زارا

معیارهای اولیه، همچنان، حفظ مفاهیم جدیدی از وضوح، عملکرد، زیبایی و پایداری در معماری فروشگاه نیویورک و تطبیق آن با مکان جدید ( هنگ کنگ ) میباشد. ایجاد یک معماری با مفهوم اعتقاد به کیفیت، استراکچر و متریال ، تنها برای یک موسسه طراحی لباس.

دکوراسیون-مغازه-زارا

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

منبع: http://retaildesignblog.net

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :