دکوراسیون منزل و بازسازی آپارتمان در برزیل

10 / 10
از 1 کاربر

بازسازی آپارتمان در ریویرا دو سائو لورنسو، برزیل

معمار : لوییز پا ئولو

مساحت : 1840 متر مربع

سال ساخت : 2022

بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون منزل  آپارتمان گارسیا در نظر دارد تا فضاها و کاربردهای آنها در هر یک از اتاق‌ها را تغییر دهد. مساحت این ملک در حدود 550 متر مربع را در دو طبقه می باشد و در پنت‌هاوس یک ساختمان در ریویرا دو سائو لورنسو، یک شهر در ساحل ایالت سائوپائولو در برزیل واقع شده است .

 

خواست خانواده این بود که راحتی بی‌نهایت در عین حال فضای بسیار زیادی داشته باشند. آپارتمان دارای 5 اتاق خواب مستر است، اما همچنین فضاهای مشترکی دارد که خانواده می‌توانند در آنجا با آرامش استراحت کنند و با هم سرگرم شوند. با این توجه، لازم بود فضا را به یک شکل بسیار عملی سازماندهی کرد. 

با تصور روزمره خانواده در یک آپارتمان ساحلی که می توانست حداکثر 22 مهمان را میزبانی کند، ما در طراحی داخلی ساختار پروژه به شکلی شبیه به یک هتل کوچک روبرو شدیم .

 

طبقه پایین شامل چهار سوییت اصلی و قسمت خدماتی لازم است . آشپزخانه نیز در این طبقه واقع شده که به صبحانه خوری متصل است و یک اتاق مهم برای خانواده و مهمانان آنهاست

هر سوییت شامل یک تخت دونفره و یه تخت دوطبقه و یک تخت تاشو است بنابراین یک زوج با فرزندانشان اقامت بسیار راحتی می توانند در آنجا داشته باشند.

همچنین، در طبقه پایین، یک منطقه نشیمن راحت با یک تلویزیون و یک بار وجود دارد، تا بتوانند لحظات آرامی را در پایان روز داشته باشند.

 

در طبقه بالا، سوئیت کودکان و تمامی مناطق تفریحی از طریق استخر به یکدیگر متصل هستند

برای منطقه غذاپزی، درهای تاشو طراحی کردیم که این امکان را فراهم می‌کنند که به طور کامل با یک تراس خارجی و منطقه استخر ادغام شوند. همچنین در این طبقه ، سونا، گریل، و یک سولاریوم بزرگ وجود دارد.

 

هنوز به مفهوم "هتل کوچک" فکر می‌کنیم و نواحی ذخیره‌سازی، انبارها، و آبدارخانه ها  به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به مناطق تفریحی متصل شوند تا حرکت در آنها  و نگهداری از آنها  آسان‌تر باشد. همچنین، قصد داشتیم که تمامی زوایا و شکستگی های موجود در پلان  اصلی را برای قرار دادن این اتاق‌ها استفاده کنیم.

 

تعدادی از مواد به گونه‌ای انتخاب شدند که دارای  الگوی بصری خاص باشند و هم نگهداری آسان از آنها تضمین شده باشد. متریال  استفاده شده در کف بخشی از ابتکارهای برجسته بود ، زیرا در تمام اتاقها یکسان بود. این یک سرامیک پرسلان بود که به شکل‌های طبیعی و ارگانیک برش داده شده بود و به گونه‌ای قرار گرفته بودند که نمی شد هیچ مرزی برای آنها تعیین کرد .  

سقف‌ها و پنل‌های چوبی آرامش بصری خاصی را تضمین می کنند. مواد با رنگ‌های خنثی اما روشن به ایجاد یک محیط آرامش‌بخش و آرام کننده کمک می‌کنند، یک صحنه مناسب برای تفریح و سرگرمی.

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

کپی از مطالب تنها با درج لینک سایت شاه توت مجاز میباشد.

 

 

 

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :