ست کردن رنگ خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون منزل

10 / 10
از 1 کاربر

تن های رنگی چوبی گرم در کنار خاکستری مایل به قهوه ای

هنگامی که رنگ خاکستری مایل به قهوه ای با رنگ چوب های گرم ترکیب می شود فضای داخلی دکوراسیون منزل صمیمی تر به نظر می رسد. ترکیب دیوارهای خاکستری مایل به قهوه ای را با قفسه ها و مبلمان چوبی گرم امتحان کنید، همانطور که در سرویس بهداشتی در عکس زیر کاملا مشهود است.

دکوراسیون منزل

حمام آکنده از تن های گرم

 

همچنین توجه داشته باشید که چوب عسلی رنگ به زیبایی میتواند سردیِ خاص دیوارهای خاکستری – قهوه ای را جبران نموده و کنتراست جذابی در دکوراسیون داخلی ایجاد کند.

دکوراسیون منزل

سایه های خاکستری مایل به قهوه ای در این حمام مدرن

 

رنگ های تیره چوب مورد استفاده در کف های اتاق خواب خاکستری-قهوه ای زیر سبب ایجاد حس تمول و غنا شده اند که اثر سردی خاص ملحفه های خاکستری رنگ این اتاق خواب آرامش بخش را جبران می کنند.

دکوراسیون منزل

اتاق خواب خاکستری مایل به قهوه ای با کفپوش چوبی تیره

 

حتی تشدید رنگ در یکی از اجزای چوبی دکوراسیون داخلی میتواند تغییر و تفاوت زیادی در فضای اتاق خاکستری – قهوه ای ایجاد کند چنانکه در سرویس بهداشتی عکس بعد قابل مشاهده است.  توجه داشته باشید که لایه هایی از رنگ خاکستری مایل به قهوه ای چگونه میتواند حس به روز بودن را در فضای دکوراسیون منزل ایجاد کند.

دکوراسیون منزل

حمام معاصر در سایه هایی از خاکستری مایل به قهوه ای

 

یک میز چوبی تیره می تواند به این اتاق ناهارخوری آکنده از تن بژ و خاکستری مایل به قهوه ای عمق ببخشد که تاثیر آن ایجاد حس پیچیدگی و همچنین گرما به فضای ذکوراسیون داخلی است.

دکوراسیون منزل

اتاق ناهارخوری خاکستری مایل به قهوه ای گرم

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت.

بخش اول این مطلب را در لینک زیر ببینید:

ست کردن رنگ خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون داخلی

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :