پناهگاهی مدرن در جنگل واشنگتن

10 / 10
از 1 کاربر

خانه کوچک پروژه MW/Works مخفیگاهی جمع و جور و مدرن می باشد که در 2 طبقه و 1100 فوت مربع ساخته شده است. شرکت در این‌باره چنین توضیح می دهد که این پروژه "با امید به هماهنگی با جوهره‌ی خانه‌های مدرن به لحاظ اندازه کوچک بوده اما بسیار فراتر از مرزها می باشد."

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

در توضیح معماری بنا و دکوراسیون داخلی می توان گفت که: پنجره‌های کف به سقف در یک سمت از طبقه همکف توجه شما را به سمت درختان بلند و کانال هود در فضای بیرونی جلب می کند. طراحی ساده‌ی این قسمت با ویژگی هایی جذاب، مانند شومینه مستقل و چند قفسه در دکوراسیون منزل متعالی شده است که با جنگل خارجی هم آوا می باشند. در طبقه بالا، طراحی داخلی همچنان با تداوم استفاده از خطوط ساده و تمیز دیدی موثر ایجاد می‌کند.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل

نمای خارجی خانه با رنگ های روشن پوشانده شده و تخته سه لای نرم برای دیوارهای فضای داخلی، کف، و دکور استفاده شده است. MW/Works از سرو سیاه و پانل‌های سیمانی تیره برای تیره تر کردن نمای خارجی استفاده کرده است.

خانه یک جفت فضای باز بیرونی برای استراحت در روزهای گرمتر دارد. پاسیوی امتداد یافته از گوشه غربی خانه به مسیر اسکی‌ای متصل می شود که فرد را با پای پیاده به آب زیرین می‌رساند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :