دکوراسیون منزلی در مونترال، زندگی در آغوش خانواده

10 / 10
از 1 کاربر

طراحی داخلی خانه ای مدرن واقع در قلب منطقه ویلری، مونترال، پروژه طراحی دکوراسیون منزل مربوط به خانه  دِ گاسپه توسط شرکت معماری La SHED است که شامل بازسازی اساسی ساختمان موجود که به واسطه بازسازی قبلی، بسیاری از ویژگی­های اصلی خود را از دست داده بود. فضای دوبلکس قدیمی، که شامل یک گاراژ و ضمایم آن، که به یک منزل خانوادگی، تنها برای 2 بزرگسال و 2 کودک تبدیل شده است. طراحان پروژه تصمیم به ایجاد یک نمای معاصر یکپارچه با توجه به سبک خانه­ های اطراف گرفتند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل با طراحی مدرن داخلی شامل یک بلوک فشرده حاوی نواحی خدماتی (دیوارها، حمام، و فضای انبار و ذخیره سازی) می باشد که در نزدیکی در ورودی قرار گرفته است. این طراحی برای ایجاد یک جدایی صمیمی بین ورودی و فضای زندگی انجام شده است. گذشته از آن، در آشپزخانه، ساکنان می توانند از نمایی از همه قسمت­های مشترک لذت ببرد. این سبک طراحی برای نور و تعاملات اجتماعی عالی است.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

اتاق نشیمن دارای دو برابر ارتفاع سقف است، و از نوری که از طبقه اول به طبقه همکف می­ آید سود می برد. این فضا بین 2 قطعه کاری قرار داشت، که موجب فیلتر و بازی با ادراک ساکنان محدوده مکانی اتاق نشیمن بود. در یک طرف از دکوراسیون منزل یک قفسه زیبای کتاب، فضایی مرتفع را پوشانده و به عنوان یک صفحه که پله ها را پوشش می­ داد، عمل می­کرد. این قرص نازک فولادی سفید در نرده چوبی یکپارچه شده و کنتراستی با پس زمینه نارنجی که توسط پله ها ارائه شده بود، ایجاد می­کرد.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل

خانه مدرن (1) در قسمت عقب، حجم اصلی خانه در حالی که بخشی از طبقه اول را به منظور ایجاد یک پاسیو از بین ­برد، حفظ شد. این حذف منجر به کاهش تراکم ساختمان در رابطه با حیاط خلوت شد، در حالی که باغی با نور طبیعی بیشتر و یک خط دید باز، ارائه می­کرد.

پوشش فولادی موجدار گالوانیزه به منظور روشن کردن منطقه بیرونی محصور، در طبقه اول به کار گرفته شد، در حالی که یک کنتراست پایدار بین عناصر سیاه و سفید مختلف ساختمان و حصار جدا کننده حیاط از کوچه و خیابان را فراهم می کند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :