ست کردن رنگ خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون داخلی

10 / 10
از 1 کاربر

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای به علت قابلیت ترکیبی وسیعی که با تمامی طیف های رنگی دارد انتخاب محبوبی برای دیوارها در علم دکوراسیون داخلی به شمار می رود. رنگ خاکستری مایل به قهوه ای نه خاکستری است و نه قهوه ای بلکه ترکیبی از دو رنگ زیبای قهوه ای و خاکستری می باشد. این رنگ طیف های گرم و سرد، روشن و تیره خاکستری مایل به قهوه ای را شامل می شود.

تزئینات دکوراسیون داخلی به وسیله این رنگ بسیار دلچسب و آسان خواهد بود چراکه انتخاب این رنگ باعث ایجاد آرامش نسبی در طراحی اتاق های خواب و هم چنین سرویس های بهداشتی می شود. امروز ما قصد داریم انتخابهای گوناگون طراحی داخلی با استفاده از رنگ خاکستری قهوه ای شگفت انگیز را برای شما عنوان کنیم . ادامه مطلب را برای مجموعه ای از عکس ها و ایده های الهام بخش برای طراحی دکوراسیون داخلی بخوانید.

 


خاکستری مایل به قهوه ای در مواجهه با خاکستری

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای و خاکستری به عنوان دو عضو در یک بدن هستند که استفاده از این رنگها در اتاق ها سبب حس آرامش و طراحی دکوراسیون داخلی مدرن می شود. از استفاده از این دو رنگ در کنار هم دریغ نکنید.

دکوراسیون داخلی

خاکستری مایل به قهوه ای در کنار خاکستری برای پوشش شومینه

 

رنگ خاکستری بر روی یک دیوار خاکستری مایل به قهوه ای سبب ایجاد کنتراست جذابی در دکوراسیون داخلی اتاق شیک زیر شده است. خاکستری به طور هنرمندانه ای در کف و مبلمان اتاق منعکس شده است.

دکوراسیون داخلی

خاکستری مایل به قهوه ای در کنار خاکستری در یک اتاق نشیمن مدرن

 

شما می توانید با انتخاب رنگ خاکستری تیره از طیفهای رنگی خاکستری مایل به قهوه ای چشم اندازی جذاب را در دکوراسیون منزل انتخاب کنید. آینه ها و استیل ها صحنه ای زیبا از ایجاد رنگ سرد به روز را جلوه می دهند.

دکوراسیون منزل

خاکستری مایل به قهوه ای در کنار خاکستری در این سرویس بهداشتی مدرن

 

ملحفه های خاکستری یک احساس ظریف را به اتاق خواب می افزاید که یک جنبه امتیازی برای طراحی جزئیات بافت الگو در طراحی سرتاج های تخت ها را داراست.

دکوراسیون داخلیخاکستری مایل به قهوه ای در کنار خاکستری در دکوراسیون داخلی یک اتاق خواب گرم و نرم

 

در حمام کاشیکاری و تر و تمیز زیر به سختی میشود گفت که کجا رنگ خاکستری تمام شده و رنگ خاکستری مایل به قهوه ای آغاز می شود. دقیقا به همین دلیل ما عاشق این فضا هستیم.

دکوراسیون داخلی

خنثای گرم در طراحی داخلی این حمامِ براق

 

این مطلب ادامه دارد...

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :