طراحی دکوراسیون داخلی کافه ای شگفت انگیز در یونان

10 / 10
از 1 کاربر

افراد زیادی یک کافی شاپ با فضای باز را به عنوان یک محل کار ایده آل انتخاب می کنند. این دلیل توجه بسیاری از طراحان به طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ است.

این کافی شاپ شگفت انگیز به یک محل کار ایده آل برای کارمندان IT در یونان بدل شده است.

دکوراسیون داخلی کافه IT

کافی شاپ IT که در آتن یونان واقع شده است محلی است که کاربرد های آن به عنوان نمایش و ارائه ی فضا با یک طراحی خوشایند ترکیب شده است که این طراحی توسط تجربیات گروه معماران Divercity در یکی از مهم ترین نواحی مرکز شهر خلق شده است. با مفهومی از محفظه ی بسته بندی که طراحی را تعریف می کند کافی شاپ مواد غذایی تازه فضای چند منظوره را بهبود بخشیده است. صندوقی که غذا را در خود جای داده است مهم ترین المان است اما این صندوق برای رخداد های مربوط به غذا مانند پذیرایی نیز استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی کافه IT

دکوراسیون فضای داخلی چندین گزینه ی ذخیره سازی دارد که با ناودان ها و صفحات چوبی روی دیوار ها و سقف ها ساخته شده اند تا حین کاهش دادن هزینه ی کلی پروژه به مضمون صندوق بسته بندی نیز اشاره کنند. راه پله ای که طبقه بالاتر را به سطح زمین متصل می کند نیز از صفحات چوبی ساخته شده است، چند صندلی و یک میز قهوه ی سبز منظره ی انبارگونه را به یک روش هوشمندانه در سرتاسر فضای دکوراسیون داخلی ادامه داده است.

دکوراسیون داخلی کافه IT

دکوراسیون داخلی کافه IT

دکوراسیون داخلی کافه IT

دکوراسیون داخلی کافه IT

 

مطلب مرتبط: دکوراسیون داخلی کافه آتلیه L در رومانی

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :