استودیو خانگی 30 متری شرکت طراحان گرافیک

10 / 10
از 1 کاربر

معمار: شرکت  Studio Clarice Semerene

مکان: برازیلیا، برزیل

مساحت: 30 مترمربع

سال انجام پروژه: 2020

این فضای کوچک 30 متر مربعی، واقع در برازیلیا، برزیل، برای یک گروه از طراحان گرافیک و به عنوان استودیو خانگی،  "Home Studio"  طراحی شده است.

استودیو خانگی

همانطور که از نامش پیداست، استودیو خانگی رابطه صمیمی و غیررسمی تری را با مشتریان پیشنهاد می کند و بر این باور است که محیط کار باید فضای آرام و دنجی را که در خانه های خود می یابیم تداعی کند.  طراحی دکوراسیون داخلی این پروژه از یک فضای بازِ واحد تشکیل شده است و پلان شامل یک آشپزخانه کوچک، فضایی برای استراحت و میزبانی راحت از مشتریان و شرکا، همچنین فضای کاری برای یک تیم چهار نفره از طراحان است.

استودیو خانگی

میزهای کار به طور متقارن نزدیک پنجره قرار گرفتند تا هوای تازه و نور طبیعی خورشید را دریافت کنند و قاب بندی منظره بیرونی را تقویت کنند.

استودیو خانگی

استودیو خانگی

آشپزخانه و فضای معاشرت که نزدیک‌ تر به ورودی و سرویس بهداشتی واقع شده‌اند، عملکردهای متعددی برای بهینه‌سازی فضا دارند.

استودیو خانگی

استودیو خانگی

میز سفارشی هم برای وعده های غذایی و هم برای جلسات استفاده می شود. نیمکت علاوه بر داشتن کشوهایی در پایین، میز را پشتیبانی می کند و همچنین برای پذیرایی از افراد بیشتری که در قسمت نشیمن می نشینند، امتداد یافته است.

استودیو خانگی

مبل و تلویزیون بخشی از لحظات اوقات فراغت و آرامش هستند، اما همچنین برای میزبانی از مشتریان و ارائه طرح ها به روشی راحت و معمولی در نظر گرفته شده اند.

استودیو خانگی

دو عملکرد اصلی فضا - کار و بازی - با یک قفسه فلزی شفاف، پر از کتاب، اشیا و گیاهان، که بدون جلوگیری از عبور نور خورشید، به آوردن طبیعت و آسایش به فضای داخلی کمک می کند، به طرز ماهرانه ای تقسیم شده است. . این عنصر و همچنین انتخاب مواد طبیعی مانند آجر، سیمان، چوب و رنگ‌های خاکی، که مشخصه ی برند استودیو است، هویت شرکت را تقویت می‌کند.

استودیو خانگی

استودیو خانگی

استودیو خانگی

 

مطلب مرتبط: دکوراسیون اداری مینیمال شرکت فناوری آرت لیست

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

کپی از مطالب تنها با درج لینک سایت شاه توت مجاز میباشد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :