آبگرم معدنی در بالای هتل مجلل "مارتی استانبول"

10 / 10
از 1 کاربر

با الهام از بسیاری از هتل های لوکس در جهان، هتل مارتی استانبول نیز حمام آب معدنی پر زرق و برقی را در طبقه بالای هتل، با طراحی دکوراسیون داخلی تلفیقی مدرن و سنتی، ارائه می دهد.

محل هتل در منطقه تجاری Taksim واقع شده. مارتی استانبول، هتلی دارای 270 اتاق است که همه آنها به خاطر طراحی دکوراسیون داخلی زیبایشان مشتریها را مجذوب خود میکنند. طراحی داخلی هتل توسط طراح معروف  Zeynep Fadillioglu انجام شده که در وسط شهر پر مشغله، دنیایی از آرامش را عرضه میکند و دکوراسیون داخلی آن، تمام لذت و زیبایی یک حمام سنتی ترکیه ای را توسط حمام پاکسازی، ماساژ، سونا و اتاق بخار ارائه می دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

پنج اتاق درمان در هتل وجود دارد که با توجه به موقعیت مکانی بالای آبگرم، بهترین چشم اندازها را تضمین می کنند و همچنین سالن سونا و اتاقهای بزرگ بخار برای مردان و زنان موجود است. آبگرم همچنین شامل حمام رومی و دو اتاق حمام خصوصی با سنگ مرمر است. حمام ترکی در سراسر کشور به عنوان یک درمان کامل بدن مشهور است زیرا اجازه می دهد پوست از طریق لایه برداری بهتر نفس بکشد و جریان خون بدن را افزایش می دهد و پوست را با طراوت می کند. این درمان حدود 40 دقیقه طول می کشد که در آن شما با اسکراب شدن، تمیز شدن با کف صابون و سپس خیس خوردن با آب گرم به طور کامل استراحت میکنید و ریلکسی و جوان شدن بدن را احساس خواهید کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

 

مطلب مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی کافه ی زیبای "جنگل گرمسیری" در ویتنام

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

کپی از مطالب تنها با درج لینک سایت شاه توت مجاز میباشد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :