خانه ای در سنگاپور:فضای داخلی خودمانی مشبک شده با المان های صنعتی

10 / 10
از 1 کاربر

بخش بزرگی از ایده پردازی برای طراحی دکوراسیون منزل که ما آن را به نمایش می گذاریم اغلب به فضا های داخلی خانه اختصاص یافته است که می تواند «یک حس بزرگتر از فضا را ایجاد کند».

 خانه های شهری هر روز بیشتر و بیشتر فشرده می شوند و فضا یک کالای ممتاز به حساب می آید، و استفاده ی هوشمندانه از فضای مجاز چیزی است که طراحی درجه ی یک را از همتایان متوسط خود جدا می کند. این خانه برای یک زوج جوان و سبک زندگی مدرن آنها طراحی شده است، این خانه ی شگفت انگیز در سنگاپور تجلّی گر این رویکرد است. این خانه با دقت و خلاقیت توسط طراحان شرکت Vievva طراحی شده است، این آپارتمان هوشمند نقوش و تزئینات معاصر و لایه های صنعتی را در دکوراسیون داخلی خود ترکیب کرده است تا یک فضای سکونت شگفت انگیز و منحصر به فرد را ارائه دهد.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

چون صاحبان خانه به طور ویژه اِلِمان های خاصی از طراحی صنعتی مانند دیوار های بتنی نمایان و سبک روشنایی صنعتی را برای دکوراسیون منزل خود مطالبه می کردند، طراحان تصمیم گرفتند تا برخی از این مشخصه ها را با یک پس زمینه ی مدرن ترکیب کنند. نتیجه یک تعادل کامل از هر دو جهان را در بر گرفت، اتاق نشیمن ساده که با زیبایی، دیوار بتنی خام، چراغ آویز های خیره کننده  تام دیکسون، سطوح چوبی اصلاح شده و کابینتها با روکش سفید براق تعریف می شود. یک آشپز خانه ی ساده که در کنار آن از کاشی های مراکشی آبی برای رنگ و طرح بخشیدن به پس زمینه ی خاکستری استفاده شده است در حالی که فضای غذا خوری گاه به گاه در اتاق نشیمن بصری ترکیب شده است. 

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

یکی از دو اتاق خواب به یک محل مطالعه و کار زیبا برای این زوج تبدیل شده است. استفاده از درب های شیشه ای کشویی باعث شده است تا هنگام نیاز این اتاق به یک اتاق مهمان تبدیل شود، در حالی که اتاق خواب دوم نزدیک محوطه ی اصلی به یک گنجه ی بزرگ راهرو دار و شیک تبدیل شده است. هر اتاق از آپارتمان بازسازی شده در دکوراسیون خود از واحد های ذخیره سازی با درک هوشمندانه از فضا و همچنین طاقچه ها و قفسه های براق برای استفاده ی کامل از فضای محدود مجاز بهره می برد.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

تهیه و ترجمه: تحریریه شرکت معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :