دکوراسیون اداری مینیمال شرکت فناوری آرت لیست

10 / 10
از 1 کاربر

معمار: شرکت Switchup

مکان: تل آویو

مساحت: 1620 مترمربع

سال انجام پروژه: 2022

"آرت لیست" یک شرکت فناوری است که با ارائه یک مجوز بی نظیر به تولید کنندگان محتوا روشی کارآمد  برای مدیریت خدمات اشتراک ارائه می دهد. "آرت لیست" یک استارت آپ پرمشغله با مشتریان بزرگ است، بنابراین برای شرکت طراحی دکوراسیون داخلی این پروژه مهم بود که دفتری ایجاد کند که کار، کارایی و همکاری را در اولویت قرار دهد و در عین حال خلاقیت را جشن بگیرد.

دکوراسیون اداری

فضای دکوراسیون اداری "آرت لیست" از نظر طراحی مدرن است و از مینیمالیسمِ اسکاندیناوی وام گرفته است تا محیطی تمیز و بدون حواس پرتی برای کارمندان ایجاد کند.

دکوراسیون اداری

در حالی که دفتر "آرت لیست" اساساً یک محیط تمیز و متمرکز بر کار است که مملو از ایستگاه‌های کاری و فضاهای مشارکتی است، گوشه هایی برای کارمندان وجود دارد که می‌توانند در آنجا از فشار کار خارج شوند و استراحت کنند. یکی از این فضاهای کوچک، این سالن در طبقه بالایی است، با تیرهای چوبی با رنگ بژ گرم و کفپوش چوبی طبیعی. این گوشه اتاق زیر شیروانی تمیز و با نور ملایم حس ذِن را القا می کند.

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

تمامی فضاهای کاری در محیط اداری "آرت لیست" باز و مطبوع است. در حالی که بیشتر فضا به طور موثر برای ایستگاه های کاری استفاده می شود، ایجاد حس کار گروهی در هر منطقه مهم است. این دکوراسیون اداری با فضای کاریِ باز دارای میزهایی در پایین و در طبقه بالایی است، با حداقل خطوط جداکننده در میان، برای ایجاد حس کار اشتراکی حتی زمانی که کارمندان در طبقات مختلف هستند.

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

در قسمت آشپزخانه و استراحت، صندلی‌های عمومی به سبک کافه تریا با سقف‌های بلند ساختمان و شاخ و برگ سبز گیاهان همراه شده است. یخچال‌های دوتایی، یک جزیره/بار بلند و چراغ‌های کم ارتفاع، فضایی دنج را علی‌رغم ارتفاع بلند سقف ایجاد میکنند. رنگ‌های تمیز و گرم بژ و رنگ‌های چوبی با دیوار آجری رنگ‌آمیزی شده به سبک روستیک همراه شده‌اند تا به فضا انسجامی دلنشین بدهد.

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

در مجاورت آشپزخانه یک سن و آلات موسیقی راه اندازی شده است که آماده و منتظر میکروفون های باز اداری، جلسات ناهار، و کنسرت های مهمانی تعطیلات است. فضاهای ارائه، مدولار و باز هستند و همکاری به عنوان یک اصل کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شده. صندلی‌ها دارای سبک یکسانی هستند، اما دارای رنگ‌های هم خانواده کرم، برنزه و سفید هستند تا قسمت‌های مختلف دفتر را به رنگ‌های خنثی نقاشی کنند.

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

 

مطلب مرتبط: دفتر فروش زرد رنگ پیش ساخته در سایت پروژه ساختمانی

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

کپی از مطالب تنها با درج لینک سایت شاه توت مجاز میباشد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :