دکوراسیون دفتر کار آینده، ساختمان بنا شده با چاپ 3 بعدی

10 / 10
از 1 کاربر

    Architects: Killa Design

    Location: Dubai - United Arab Emirates

    Lead Architects: Ben Piper, Nedal Machou, Hatem AlKhafaji

    Area: 250.0 m2

    Project Year: 2016

    Photographs: WAM, Tommaso Calistri, Nedal Machou

    Manufacturers: BASF

 

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

مطلب مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان "بلوک نویسنده"

شرکت طراحی Killa، نخستین دفتر کاملا کاربردی چاپ سه بعدی دائمی جهان و واقع در دبی است. ساختمان دفتر کار آینده، اولین ساختمان اداری ساخته شده به صورت چاپ سه بعدی در جهان است و در حال حاضر خانه ای برای بنیاد آینده دبی و همچنین فضای نمایشگاه و انکوباتور برای فناوری های آینده در حال ظهور در منطقه فعالیت می کند. این ابتکار عمل به عنوان بخشی از یک استراتژی چاپ سه بعدی دبی است که در همان سال راه اندازی شد، که بر توسعه چاپ سه بعدی برای بهبود زندگی مردم در ساخت و ساز و بخش های پزشکی تمرکز دارد.

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

کل ساختار این ساختمان اداری با استفاده از تکنیک چاپ "بتن" افزودنی با استفاده از چاپگر 3 بعدی 20 فوت، با طول 120 فوت و عرض 40 فوت ساخته شد. این پرینتر، یک بازوی اتوماتیک رباتیک برای پیاده سازی فرآیند چاپ است که 17 روز به طول انجامید و در دو روز در محل نصب شد. کار بعدی در زمینه خدمات ساختمان ، اجرای دکوراسیون داخلی و چشم انداز فضای سبز حدود سه ماه طول کشید. در نتیجه این روش ساخت و ساز نوآورانه، هزینه کار بیش از 50٪ در مقایسه با ساختمان های معمولی با اندازه های مشابه کاهش یافت و میزان تلفات در محل به حداقل رسید. کمک به کاهش کلی اثر محیط زیست پروژه نیس قابل توجه بوده است.

دکوراسیون داخلی

مجتمع اداری در اطراف کافه محصور در سایه درخت قرار دارد.این مجتمع،شامل یک سالن مشارکت، گالری برای نمایشگاه ها و رویدادها، کارگاه های آموزشی، فضای قابل انعطاف برای طوفان مغزی تیم، کار طراحی و اتاق های خصوصی برای کار آرام است. یک سری از مراحل در طول پروژه، نور طبیعی روز را به فضا می بخشد و در عین حال به ساکنین اجازه می دهد که ارتباط خود را با محیط بیرونی حفظ کنند. طرح ساختمان به منظور تسهیل در ترکیب تعاملات خلاق، کارهای کاملا بازتابی و جلسات رسمی طراحی شده است.

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

به عنوان بخشی از ابتکار گسترده تر ما برای شرکت در پروژه های پیشرفته تر و نوآورانه، ما از یک سیستم روکش فوق العاده عایق ساخته شده با استفاده از تکنیک های تولید کامپیوتری استفاده کردیم تا هندسه منحصر به فرد و پیچیده ای از پوشش ساختمان ایجاد شود.

مطلب مرتبط: نگاهی به معماری و دکوراسیون داخلی ستاد یونیلِوِر در اندونزی

بن پیر،عضو شرکت طراحی Killa،و معمار طرح جامع و طراحی پوشش ساختمان می گوید:" طراحی داخلی مدرن دفتر ، تغییری از شکل سنتی محیط های کار را هدایت کرده و بدین ترتیب راه را برای تحریک نوآوری و ارتباط درون تیم ها مؤثر می سازد."

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری

دفتر کار آینده،منحصر به فرد در طراحی و مدولاریته خود، به عنوان اولین طرح اصلی و نمونه ای از ساختار کنترل کامپیوتری در ساختمان سازی مورد تقدیر قرار میگیرد.

 این پروژه پیشرو در موزه آینده است (همچنین توسط Killa Design طراحی شده است) این بخشی از استراتژی دستور جلسه دبی است که توسط امارات متحده عربی برای تبدیل شدن به یک محفظه رشد عمده نوآوری و فناوری آینده در جهان آغاز شده است.

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :