طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان "بلوک نویسنده"

10 / 10
از 2 کاربر

Architects:CHA:COL

Location: Downtown, Los Angeles, CA, United States

Design Team: Apurva Pande, Chinmaya Misra, Claudia Barbazza, Ruy Berumen

Area : 1500 ft2

Project Year  : 2016

Photographs:Edward Duarte

Manufacturers:Armstrong, Porcelanosa Grupo

Design Principals:Apurva Pande, Chinmaya Misra

Designers: Claudia Barbazza, Ruy Berumen

 بلوک نویسنده، یک اتاق زیر شیروانی برای کار و زندگی به مساحت 1500 فوت مربع است که به عنوان یک گوشه ی خلاقانه در یک ساختمان انبار تاریخی بازسازی و طراحی داخلی شده است. این مکان توسط یک زوج خریداری شد، یکی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و دیگری طراح بازی. در ابتدا این واحد به عنوان محل سکونت اصلی آن ها در نظر گرفته نشده بود و آن ها به تمرین معماری CHA:COL (معماری مبتنی بر سبک لس آنجلسی) به عنوان گشت و گذار فشرده شهری نزدیک شدند.کار آن ها در این گشت و گذار شامل نوشتن، ترسیم، موسیقی و طراحی بازی بود. آن ها همچنین به مکانی برای استراحت بین گشت های نامحدود و سفرها نیاز داشتند. این اتاق،که در منطقه کار-زندگی در مرکز شهر لس آنجلس واقع شده به طور خاص برای این نوع استفاده دو گانه توسط هنرمندان طراحی و دکوراسیون داخلی شده است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

بنابراین تمرکز طراحی ما بر ایجاد یک محیط هنری جمع و جور اما سیال است،تا کاربران را با تولید خلاقانه، در راحتی و آسایش قرار دهد. با تفسیر و تعبیر نشانه ها از نوشته های آن ها و فضای بازی و دورنمای محیط فانتزی، الهامی از هندسه های مانند Escher، از بازی دره تاریخی،ترسیم کردیم.

این بازی در توانایی خود برای تبدیل اشکال و خطوط دو بعدی به محیط سه بعدی،که یک بازیکن در آن زندگی میکند منحصر به فرد است. شبیه به روشی که Ida، از طریق صفحات مقابل و دیوارهای زاویه دار،جابجا می شود،ما نیز مشتریان را از طریق یک منطقه خلاق مرکزی(منطقه سرگرمی زاویه دار در یک طرف و ایستگاه نویسندگان خاموش در طرف دیگر)به سمت اتاق نشیمن ( با نوارهای فرش تزیینی خارج از قطعه کارخانه های سفارشی و دیوارهایی مانند یک تزئین گرافیکی جسورانه) حرکت می دادیم.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

بنابراین،طرح پیشنهادی ما برای دکوراسیون داخلی این فضا براساس فرضیه انتقال و ارتباط سیال میانِ ترسیمی و فضایی، صورت می گیرد. ما چندین تکرار از هندسه تک هسته ای را برای کمک به هر فعالیت بدون تعطیل کردن امکانات دیگر، مطالعه کرده ایم. ما اسم این راه حل را "بلوک نویسنده" گذاشتیم. زیرا یک عنصر مرکزی به عنوان یک فاصله ی فضایی، محصولی زحمت کش و قطعه ای از مبلمان، عمل می کند. میز تحریر در یک سو، یک قفسه در سوی دیگر و اتاق استراحت در جایی دیگر. طرح روی دیوار و کف سازی، به صورت فضایی و گرافیکی،مفهوم بکارگیری دو بعدی\سه بعدی را گسترش می دهد. همه زمینه های طراحی دکوراسیون ، از بلوک نویسنده ناشی می شود. از مشتریانی که پس از گفت و گو با آنها شنیدم که دوست دارند با استفاده از فضای گسترده ای با طراحی، نوشتن و کارهای موسیقی خود دست و پنجه نرم کنند و از آنجا برای همکاری بین تورها و مسافرت های بیشتر اوقاتشان استفاده کنند، بسیار خوشحال و خرسند شدم.

مطلب مرتبط: تحلیل دکوراسیون داخلی یک گالری با نمای سفالی نورانی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 

مطلب مرتبط: طراحی داخلی اداری جذاب شرکت بوم سفید

 

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز می باشد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :