تناژ سبز و زرد در دکوراسیون منزل مدرن در مسکو

10 / 10
از 1 کاربر

این خانه رنگارنگ یک کلبه در حومه مسکو است که توسط استودیو l.o.v  طراحی شده است. ایده اصلی، طراحی دکوراسیون منزل مدرن با حفظ فضای یک خانه ییلاقی بود. احساس ییلاقی بودن از طریق استفاده از مصالح طبیعی مثل کف پوش های چوبی، دیوار و پنلهای سقفی به دست آمد. مبلمان امروزی تشکیل شده از خطوط تیز که با چیدمان در زوایای خانه مرتب شده اند. یک داستان رنگی بصورت یکپارچه در کل دکوراسیون منزل اجرا می شود که آن تزریق جسورانه زرد و سبز روشن است. نتیجه نهایی یک فضای پر انرژی و پر شور است.

 با پرش مستقیم به اتاق نشیمن ما با یک کاناپه سبز روشن که با نیمکت های زرد آفتابی ترکیب شده است و اطراف یک میز قهوه خوری قرار دارد برخورد می کنیم. یک آباژور زمینی فضای نشیمن را که با کوسنهای نامرتب و متفاوت پوشیده شده است روشن می کند.

فضای نشیمن زرد یک دیوار خاص دارد که با چوب روشن پوشیده شده است. سقف با الوارهای چوبی جدا شده است.

دکوراسیون منزل

- آشپزخانه و ناهارخوری یک پلان باز و مشترک با سالن نشیمن دارند.

دکوراسیون منزل

- صندلی نشیمن بدون پشتی در اطراف میز قهوه مدرن به سالن اجازه می دهد تا احساس باز بودن را با بقیه فضا حفظ کند. حتی می توان از سمت مخالف صندلی بین سالن و آشپزخانه برای گپ زدن با آشپز استفاده کرد.

- در طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن یک دیوار با نمای آجری سفید مشاهده می شود که اطراف فضای شومینه را پوشنده است تا فضای نشیمن را روشن تر کند. یک شومینه مدرن توکار داخل فضای آجری قرارگرفته است تا سادگی را حفظ کند. آجرها تا دیوار پشت تلویزیون ادامه پیدا کرده اند.

- یک جفت سبد حصیری کنار شومینه وجود دارد که نقشهای متفاوتی را اجرا می کنند. یکی از آنها از یک گیاه نگهداری می کند در حالی که دیگری محل انبار هیزم برای سوخت بخاری می باشد. یک قطعه موثر از دیوار هنری رنگی به وسیله کنار هم قرار دادن باریکه های چوبی با رنگهای متفاوت درست شده است.

دکوراسیون منزل

- یک دیوار دکوری چوبی جذابیت قسمت نهارخوری را دو چندان کرده است. این بار از بلوک های چوبی رنگی برش شده استفاده شده است. گلدانهای سبز دکوراتیو به ست ناهارخوری تک رنگ جلا بخشیده اند.

دکوراسیون منزل

- میز جزیره ی صبحانه خوری وسط آشپزخانه زیر یک لوستر مشکی مدرن قرار گرفته است.

- آشپزخانه ال شکل با جزیره ای عمدتا سفید است، اگرچه قسمت میانی کابینت بصورت یک باکس مشکی طراحی شده است.

دکوراسیون منزل

- آشپزخانه سیاه و سفید یک نمای یکپارچه دارد، کابینت های بدون دستگیره تداعی کننده زیبایی شناسی مینیمالیستی می باشد.

دکوراسیون منزل

- یک راهروی وسیع و صلب و سبزرنگ ما را به سمت پله های طبقه بالا هدایت می کند. دیوارکوبهای مدرن و مشکی راه را روشن می کنند.

دکوراسیون منزل

- در قسمت ورودی خانه یک دسته آویز دیواری تزیینی سبزرنگ روی الوارهای چوبی بالای کوسن سبزرنگ نیمکت تعویض کفش قرار گرفته اند.

- یک ردیف از کمدهای سفید محل ذخیره سازی بیشتری را در فضای ورودی سالن فراهم می کند.

دکوراسیون منزل

- در اتاق خواب اصلی، تشک خواب روی یک چهار چوب مدرن سبزرنگ با تاج سبز سوار است. کوسن های پراکنده تک رنگ به روتختی ساده طرح و نقش می بخشند. پاتختی های سبز با خود تخت خواب همخوانی دارند.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون منزل یک بهشت خصوصی در ایبیزا

دکوراسیون منزل

- دو عدد دیوارکوب چرخان، لوستر اتاق خواب را جهت ایجاد نور کافی همراهی می کنند.

- دکور بی نظیر اتاق خواب با نصب یک دیوار زنده به وجود آمد. دیوار گیاهی سبز، با ال ای دی که اطراف قاب آن چرخیده روشن شده است. یک صندلی زرد و سیاه یک گوشه از اتاق خواب را روشن می کند. گلدانهای زرد و مشکی شاداب رنگهای صندلی را کامل می کنند.

دکوراسیون منزل

در اتاق خواب بچه ها غلبه رنگ زرد بیشتر از سبز است. ترکیب سبز و زرد در کنار خاکستری و مشکی را در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق بچه ها به زیبایی میتوان مشاهده کرد.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

مطلب پیشنهادی: ترفندهای هوشمندانه برای دگرگون کردن دکوراسیون منزل

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

کپی از مطالب تنها با درج لینک سایت شاه توت مجاز میباشد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :