طراحی داخلی خانه­ شهری در ترینیتی بلوود

10 / 10
از 1 کاربر

سیکنی سیمون این واحد مسکونی را در یک بخش شهری در تورنتو، کانادا ساخته است. نمونه ای برای " شهر + خانه ترینیتی بلوود " ساختمانی به سبک دکوراسیون داخلی معاصر، موجب ایجاد یک هویت با نام تجاری مترقی برای این پروژه شهری، در بخشی شلوغ از بازار با تحولات یکپارچه ­ساز بود.

سیکنی سیمون فضای دکوراسیون منزل و لوازم جانبی سفارشی برای 3 واحد در داخل محله را به شکل زیر تعیین کرد: 4.1 متر گستردگی، 4.6 متر گستردگی و 5.8 متر گستردگی. سطح زمین و طبقه سوم 4.6 متر نشان داده شده است. رنگهای به کار برده شده در دکوراسیون منزل در یک پالت تمیز سفید، سیاه ، زرد و گردویی است.

دکوراسیون منزل

محصولات چوبی سفارشی، با تناوب ذخیره سازی باز و بسته ، دهانه­ای با طول کل سطح زمین، تولید پایدار، ترکیب افقی از برجستگی ها و فرو رفتگی ها می باشد. همچنین راه پله، برج جزیره آشپزخانه و هود یکپارچه که معرف تعدیل اجزای عمودی است.

جزئیات محصولات چوبی ظریف در دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کانتر کوریان بدون لبه ترکیب شده است، یک قفسه دندانه ­دار برای غذاهای ایستاده است، تخته بدون درز و لوازم یکپارچه است. یک نیمکت در ناهار خوری با یک لبه یکپارچه در نقطه ساکن ایجاد شده و با امکان ذخیره کردن در زیر آن، تکمیل شده است.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 دکوراسیون سوئیت اصلی شامل یک سری کامل ورقه ورقه سفارشی از جنس چوب گردو، ترکیبی از یک تخت خواب، میز کنار، مبل و صفحه نمایش LED است. این اتاق اصلی از یک غرور خاص  و ویژه گسترش یافته با سینگ کوریان یکپارچه سفید، صفحه پشت گاز و کابینت باز و بسته ساخته شده از ورقه­های سفید گردو، تشکیل شده است. کابینت داروی دیواری با طراحی سفارشی، از طریق یک آینه چرخشی قابل دسترسی است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 

تهیه و ترجمه: گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

ارسال نظر

پیرامید : تشکر
0 0
بسیار زیبا و مدرن بود. ممنونم. http://pyramidtarh.com
مدیریت : پاسخ
0 0
با تشکر از توجه و نظر شما
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :