طراحی یک میز قهوه ی مدرن در دکوراسیون منزل

10 / 10
از 1 کاربر

میز های قهوه اغلب زینت بخش مرکزی دکوراسیون اتاق نشیمن هستند. ما صندلی ها را دور میز قهوه تنظیم می کنیم. ما از آن برای نگه داشتن ملزوماتی مانند کتاب ها و زیرلیوانی های نوشیدنی استفاده می کنیم. هنگام اوقات فراغت میز قهوه به یک بوفه پیش غذای اشتها آور تبدیل می شود. پس چرا هنگام تزئین میز قهوه ی مدرن به سختی می افتیم؟ شاید به خاطر این که براق است! فضاهایی با دکوراسیون داخلی هنرمندانه نیازمند این هستند که اجزای دکور با دقت و تفکر انتخاب شوند. توصیه ی ما: از طراحی آن در دکوراسیون منزل لذت ببرید! لازم به یادآوری نیست که گاهی اوقات کمتر، بیشتر است. برای نکات مفید و نمونه های چشم نواز از سبک میز قهوه ی مدرن به خواندن این مطلب ادامه دهید.

کمتر، بیشتر است

هنگامی که در تردید هستید، رهایش کنید. این عبارت ساده می تواند یک اصل راهنما برای طراحی شما از میز قهوه ی مدرنتان باشد. و حتی اگر میز قهوه ی مدرنتان از سنگ ساخته شده باشد، به یاد داشته باشید که هیچ چیزی در سنگ وجود نداشت تا این که به یک دکور میز قهوه تبدیل شد. شما همیشه می توانید اقلام مورد نیاز را اضافه و حذف کنید. به سادگی با یک بیانیه بزرگ شروع کنید، مانند یک بشقاب پر از صدف!

 دکوراسیون داخلی

ظرفی از صدف روی میز قهوه ی مدرن

 

گاهی اوقات اولین غریزه ی ما پوشش سطوح بزرگ با آرایه ای از اقلام است. با این حال مقدار زیادی از «چیزها» حتی می تواند بزرگترین فضاها را به هم ریخته نشان دهد. سعی کنید بخشی از میز قهوه ی خود را برای نمایش یک نگاه پاک رها کنید.

 دکوراسیون داخلی

دکور میز قهوه ی مینیمال

 

آیا وسوسه می شوید تمام مجموعه گلدان خود را نشان دهید؟ فقط با یکی شروع کنید. شاید کافیست شما فقط یکی را  به عنوان نماینده همه انتخاب کنید.

 دکوراسیون داخلی

میز قهوه با یک گلدان براق

 

برای آنهایی که یک نگاه پُر اما تمیز را ترجیح می دهند، یک گلدان پر از شکوفه را در دکوراسیون منزل خود امتحان کنید. منظره آن پُر اما امروزی است، به خصوص اگر شما گل های جذابی برای تزئین خود انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی

تزئین گل روی میز قهوه توسط مونتبل

تُن ملایم

اگر گروهی از اقلام شما را مجذوب می کند و شما می خواهید نور را کم و رومانتیک نگه دارید، یک رویکرد ملایم را امتحان کنید.  اقلامی را در تن های کم رنگ مانند آبی ملایم انتخاب کنید. شما همچنین می توانید با اشیائی در خانواده رنگ های مشابه یک حس تکفام را امتحان کنید. 

 دکوراسیون داخلی

تزئین میز قهوه در تُن های ملایم .... یا اقلامی از جنس یا رنگ مشابه!

 

دکوراسیون داخلی

تزئین میز قهوه ی تکفام

 

یک گروه سه تایی از گلدان ها یک لحن عاشقانه و آرام را روی میز قهوه ی کم نور ایجاد می کند. فضای دو تُنه از کوچکترین گلدان تنها مقدار صحیحی از عشق را ایجاد می کند. در مورد اضافه شدن بیشتر عشق در بخش بعدی بخوانید!

 

دکوراسیون منزل

یک گروه سه تایی از گلدان ها روی یک میز قهوه ی کم نور

 

یک طرح تُن در تُن غیر منتظره است. با تطبیق دکور منزل با رنگ میز قهوه، اقلام به سادگی برجسته هستند چرا که مفهوم آن جذاب است. به علاوه، منظره آن هرچیزی می تواند باشد به جز شلوغ، چرا که هم دکور و هم میز یک نمایش یکپارچه را ایجاد می کنند.

 

دکوراسیون داخلی

سبک میز قهوه ی تکفام

 

شیشه ی شفاف یک راه دیگر است، خواه شیشه رنگی یا روشن باشد. برای یک زینت بخشی مرکزی جذاب، سعی کنید یک محفظه ی واضح را با اشیاء مجسمه گونه (یا یک جسم هنری) پر کنید.

 

دکوراسیون داخلی

میز قهوه همراه با دکور مجسمه ای

اگر یک گروه رنگی شما را مجذوب می کند، حفظ رنگ های خنثی هیچ وقت مضر نخواهد بود. خاکستری، سیاه، بژ و برنجی نقطه ی آغاز بزرگی است. گاهی اوقات یک رنگ سبز برای اضافه کردن مقداری از رنگ طبیعت کافیست.

 

دکوراسیون داخلی

تزئین میز قهوه در سایه های کم نمایانه

ایجاد احساس

آیا کم نمایانه سبک شما نیست؟ افزودن احساس شاید تنها روشی برای انجام کار باشد. حتی هنگامی که نمایه های جسورانه اضافه می شود، گاهاً کمتر، بیشتر است. به خصوص وقتی که نقطه ی کانونی جذاب باشد.

 

اقلام مجسمه ای بزرگ بهترین انتخاب برای میز های قهوه مدرن اند. امتیاز ویژه ای دریافت می کنید اگر یک زینت بخش محوری نمایش دهید که به طور لذتبخشی غیر منتظره باشد.

 

دکوراسیون داخلی

میز قهوه با یک فیل مجسمه ای

 

یک گروه از اقلام، مقدار زیادی از احساس را با تغییر دادن ارتفاع آیتمها روی صفحه نمایش به وجود می آورد. در عکس زیر ما یک مجموعه از اقلام جذاب و ظریف شامل یک گروه سه تایی از گلدان های سیاه برجسته را می بینیم.

 

دکوراسیون منزل

تزئین میز قهوه ی دراماتیک

 

قدرت یک گلدان بزرگ حاوی گل های مجسمه را فراموش نکنید. ما هواداران نیلوفر های کالّا هستیم.

 

دکوراسیون داخلی

نیلوفر های کالّا به یک میز قهوه کوتاه احساس و ارتفاع می بخشد.

 

آخر از همه اما نه کمترین؛ به جای تمرکز روی دسته ای از موارد، شما می توانید با گروه بندی مجموعه ای از میز ها احساس درام ایجاد کنید، به خصوص اگر میزها اختلاف ارتفاعی کمی داشته باشند. از آنجا که بیشتر، بیشتر است هنگامی که به میز های زیر می رسد گلدان های تمیز در یک خط تنها چیزی است که برای بالای آنها نیاز است.

 

دکوراسیون منزل

ارتفاع دکور میز قهوه ی خود را تغییر دهید

 

امیدواریم که مطلب امروز  با طیفی از گزینه های طراحی دکوراسیون الهام بخش شما باشد. برای شجاع بودن نترسید! لذت ببرید و تا جایی که نیاز است چیدمان ها را طراحی کنید.

 

تهیه و تنظیم: شرکت معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :