کاربرد خاکستری-قهوه ای در دکوراسیون داخلی

10 / 10
از 1 کاربر

در ادامه ی دو پست قبل در رابطه با ست کردن خاکستری-قهوه ای در دکوراسیون به ارائه مطالبی دیگر در این زمینه میپردازیم:

سفید در کنار خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون منزل

سفیدِ پر چین و شکن میتواند به زیبایی، خاصیت خنثی بودن ذاتیِ رنگ خاکستری مایل به قهوه ای را جبران کند و در حالیکه کنتراستی زیبا ایجاد کرده کماکان اجازه ی درخشندگی به رنگ سفید را خواهد داد. روتختی خاکستری-قهوه ای را در دکوراسیون داخلی یک اتاق خواب سفید امتحان کنید تا حس طراوت و تازگی را در کنار حس گرما تجربه کنید.

دکوراسیون منزل 

تاثیر رختخواب خاکستری-قهوه ای بر دیوارهای سفید

 

تزیینات و گچبریهای سفید تا اندازه ای میتواند به فضا جذابیت ببخشند که در صورت تشدید روشنایی باعث تاکید بر فضای اتاق می شوند.

دکوراسیون منزل

 گچبری سفید در اتاق نشیمن خاکستری-قهوه ای

 

کابینت های سفید در آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی می تواند دیوارهای خاکستری مایل به قهوه ای را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. توجه داشته باشید که چطور خطوط سفید در میان کاغذ دیواری گلدار عکس زیر به فضا احساس تزیینات پر آب و تابی بخشیده.

دکوراسیون منزل

کاغذ دیواری خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون داخلی حمامی خاص و مدرن

 

ملحفه های سفید یا کرم رنگ را در اتاق خاکستری-قهوه ای تیره امتحان کنید تا به لمس نور برسید! اضافه کردن بافت های پشمالو و نیز پرده ی صاف وسفید به ایجاد حس آرامش بخش و آسمانی منجر خواهد شد!

دکوراسیون منزل

خاکستری مایل به قهوه ای و رنگ کرم در یک اتاق خواب راحت

 

در کنار روشنایی و تازگی رنگ سفید، رنگ سیاه به فضا کنتراست و هیجان میبخشد. ترکیب کردن توناژهای سفید با مشکی کمک خواهد کرد که خطوطی را برای فضا تعریف کنیم.

 

تاکید بر فضا با توناژهای صورتی

ما خواهیم مطلب امروز را با چند ایده درباره چگونگی ترکیب رنگهای چشم نواز با خاکستری مایل به قهوه ای با پایان برسانیم. رنگ صورتی از تناسب طبیعی با رنگ خاکستری مایل به قهوه ای برخوردار است. همانطور که این نکته توسط گل های رز و پرده های صورتی اتاق نشیمن زیر نشان داده شده است.

 

دکوراسیون داخلی

اتاق نشیمن خاکستری مایل به قهوه ای با نقاط تاکیدی صورتی رنگ

 

فضای زیر ویترینی است از دیوارهای پوشیده شده با رنگ خاکستری مایل به قهوه ای، که طراح دکوراسیون داخلی آن شروین ویلیامز می باشد. هم دیوارها  و هم مبلمان که به نظر میرسد به مرز بادمجانی نزدیک شده اند، ثابت می کند که سایه هایی از بنفش گلگون به زیبایی با خاکستری مایل به قهوه ای جور می شود.

دکوراسیون منزل

 سایه های خاکستری مایل به قهوه ای در یک اتاق نشیمن زیبا

 

شما حتی می توانید جسورانه تر و درخشان تر کار کنید! قرمز میتواند به یک فضا با پس زمینه ی خاکستری-قهوه ای انرژی خاصی ببخشد. پس اجازه دهید خاکستری مایل به قهوه ای زمینه را برای ضربه های پرطراوت و چالاک قرمز آماده کند!

دکوراسیون داخلی

خاکستری مایل به قهوه ای در مواجهه با رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی اتاق خوابی مدرن

و

از آنجایی که خاکستری مایل به قهوه ای خنثی است، به خوبی با انواع رنگها ترکیب زیبایی تشکیل میدهد؛ از آبی ها و سبزها گرفته تا توناژهای نارنجی و مرجانی.

 

دکوراسیون داخلی

انفجارهایی از قرمز در یک اتاق نشیمن خاکستری مایل به قهوه ای

 

امیدواریم که با این مطالب توانسته باشیم رنگ خاکستری مایل به قهوه ای را به عنوان رنگ زمینه به اثبات برسانیم.

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :