آموزش اتوکد

10 / 10
از 1 کاربر

نرم افزار autocad یا به گفته ی خودمان اتوکد ، یکی از پیشرفته ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای ترسیمی در رشته معماری و طراحی صنعتی و دکوراسیون داخلی است که در فضای دو بعدی و سه بعدی قادر به انجام پروژه هاست و به دلیل راحتی و طراحی خوب محیط کار نرم افزار، استفاده از آن بسیار رایج است.

بیشتر طراحان و معماران، ترسیم نقشه های معماری، سازه، طراحی فنی و ... خود را ابتدا در محیط اتوکد انجام میدهند و در صورت نیاز به ارائه طرح های پیشرفته و رندرهای با کیفیت به نرم افزارهای دیگری نظیر 3dmax , ... مراجعه میکنند.

آموزش نرم افزارهای معماری، اگر به صورت کاربردی و توسط مهندسان این رشته انجام شود میتواند به کارآموز این اطمینان را بدهد که در پایان دوره آموزش، قادر خواهد بود کلیه نقشه های دو بعدی و سه بعدی را به آسانی و به صورت حرفه ای ترسیم کند و این برای راه یابی به بازار کار و ارائه کار خوب و با توجه به رقیبان حرفه ای، مسئله بسیار مهمی محسوب میشود.

طراحان و مهندسان معمار گروه شاه توت، با توجه به تجربیات کسب کرده در طول سالها و دانش کافی در این زمینه و اشراف به نکات کلیدی و کاربردی نرم افزارهای معماری، به آموزش اتوکد  و آموزش 3d max و vray پرداخته اند و تا کنون کلیه کارآموزان ما بعد از اتمام دوره های مقدماتی و پیشرفته ،به صورت حرفه ای و موفق قادر به کار با نرم افزارها و ترسیم و تغییر پلان در پروژه های بازسازی ساختمان و تهیه سه بعدی های عالی از دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، طراحی نما در ساختمان ، سقف کاذب و.... می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، لطفا از صفحه تماس با ما استفاده کرده و با ما ارتباط برقرار نمایید

ارسال نظر

محمد کعبی : عالی
0 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :